amarah!



bengang lah! marah lah!

nak cakap depan-depan bukan tak berani. takut perasaan dia tersinggung. bukan takut. cuma jaga hati.

kau tanya aku samada aku kenal kau ke tak?

macam mana nak kenal kalau nama nickname kau bukan nama sebenar kau. apa maksud nickname insan sepi?? ramai je kot insan sepi. apa maksud photographer terkenal?? ramai jer photographer. yang terkenal pun aku tak kenal ni kan lagi kau. aku kenal ker?

apa-apa entah. plislah. kau kata kau kawan aku. tapi kau suruh aku teka. dengan nickname kau yang entah apa-apa. kau suruh aku teka. wth.

lain kali kau letak lah. Miley Cyrus ker, Justin Bieber ker, Mariah Carey ker. even aku tau kau tipu pun aku dah boleh tahu memang kau bukan kawan aku!




0 comments: