Island Trip

ok. sebenarnya stress gila duduk ofiz. tiada kerja and bos tak bagi kerja tapi orang lain bagi kerja kat saya. kelemahan saya adalah I can't say NO. tapi tak jugak. sometimes I can. sumtimes I can't. so, I nak pergi vacation. tapi tak nak guna cost yang banyak tapi best.

Perhentian? again? frust gila tak dapat pergi hari itu. kalau tak sekarang ini mesti ada entry Perhentian Part I, II and III or IV, V and VI. ok mengarut!

pagi ini saya dapat tag from mama_auni. kenapalah dia tag saya. boleh macam itu? lain kali mama auni tag lah yang pendek-pendek. haha. apa pun thanks a lot.

1). Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
- hidup umpama roda. saya pun pernah buat. sometimes kita nak selamatkan diri kita dan menjaga perasaan orang lain kita terpaksa tikam orang itu. finally I akan minta maaf. sekali sahaja. jujur tak jawapan?

2). 6 orang di hati anda?
- Justin Bieber. haha

3). Anda rasa anda comel?
- tidak! sebab saya tak gemok. ok. ok. saya gemok/berisi so, saya adalah comel. sila lempang!

4). Single or taken?
- both! haha. kadang-kadang single kadang-kadang taken .

5). Blog yang anda suka?
- from the desk of Shinnaz

6). adakah bilik anda kemas setiap hari?
- tidak. ikut kerajinan. kalau sempat dan rajin pagi-pagi dah kemas. kalau tak. nak tidur baru kemas biar tidur dengan selesa. selesa dalam keadaan pemalas. haha

7) Lagu terakhir yang anda dengar?
- Baby, Justin Bieber. tak kisahlah orang kata apa pasal dia. I love his song!

8). Last text message?
- reply comment Misya Idris. T__T

9). Last phone call
- MHMK call. 11.06am

10). Hari terakhir anda menangis?
- malam tadi. Ibu Mertuaku. jahanam dengan Mak Dara, Sabariah, Dr. Ismadi. saya sayang Osman Jailani.

11). List lima color favorite anda?
- Purple, Pink, Black, Blue and tak tahu. kalau cantik saya suka.

12). Orang terakhir anda ber-YM
- mama_auni

13). Game paling anda suka?
- tak suka main game. but saya suka Loco Roco.

14). Adakah anda peminat MCR?
- MCR apa?

15). Apa perasaan anda jawab tag ni
- ok pada awalnya. bila sampai no. 14 rasa macam...malas lah! apa maksud MCR?

16). Anda rasa tag ini best?
- tak! sebab tak mencabar lah. -_-'

17). Tag lagi 10 orang
- anyone



2 comments:

mama_auni said... [Reply to Comments]

congrats sbb dah berjaya wat tag ne okeh..hehehe...wpon ko dok ngomel2 aku bg tag panjang..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

hahahah..bwek!