rumah idaman



ok.semalam tak masuk ofiz coz ada seminar di Hotel Singgahsana, PJ. seminar pasal rumah dan bank.

complicated jugaklah nak beli rumah ni. 1st mestilah ada duit kan? untuk jangkan masa panjang of course saya nak ada rumah sendiri. if ada rezeki, one day....T__T

ada 2 pilihan :

- beli tanah then design rumah sendiri; or
- beli rumah siap

kalau pilihan 1) saya boleh dapat garden besar sikit. haha. tanah kau besar mana jer shinnaz? ada ke tanahnya?

kalau pilihan 2) saya ada jiran. jiran yang kepochi or jiran senyap?

tapi......rumah idaman saya mesti ada garden and bilik baju and kasut. itu saja. lalalala~

struggle hard to save money. and struggle hard for shopping too. -_-'





6 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

wah..ko kan ade tanah..ape lg..kumpul duit wat umah..haha

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

ada..ada...byk gila.....:p

rm 1.50 satu paket kat Tesco. haha

farahfatihah said... [Reply to Comments]

yo!!! hehehe ai pun ank bilik baju n kasut sendiri lalallaa

mama_auni said... [Reply to Comments]

best nyer kan kalo umah sendri...leh deco2..

s a l l y z a . s a i d said... [Reply to Comments]

duit byk simpan soppin dr bli umah.. bha ha ha ha ah ha

jana cun said... [Reply to Comments]

oke.. ko nk uma apa?? ckp?? nti aku amk kn gmba... hehehehe...