Salih Pala


ok.ok. entry yang lepas ada orang kata saya very lucky ada husband macam tuh. thanks. saya tak tahu akan datang Haizi macam mana. so far, ok. T__T

tapi...saya banyak juga tak puas hati dengan dia. haha.

and....
sayang! ur turn gosok baju hari ini. hehe...

nak cerita pasal facebook. semua orang ada facebook. saya pun ada. Haizi pun ada. mak saya pun ada. macam-macam orang lah kan ada dalam tu.

setengah orang kan facebook tu untuk kawan-kawan yang dia kenal kan? ada tu nak collect frens berapa banyak dia ada. for me, saya tak collect kawan. tapi siapa nak kawan and siapa yang saya nak kawan. itu sahaja. dah kata internet. it can be anything lah. kalau tak nak jadi apa-apa jangan ada hubungan dengan internet. cuma berhati-hati tu kena ada lah.

thats my opinion. -_-

serius tak perasan pun siapa orang ini.

seperti kebiasaan saya akan approve bila ada mutual friends. ada lah 2,3 orang. so, i just approve jer lah. cuba translate. gila lawak. dia ingat saya orang turki ker nak cakap macam itu. i cant stop laughing bila adik saya kata "kak long..ko paham ker apa orang Turki tu cakap..?" saya jawap "tak paham...apa lah dia nak kan..."

then adik saya copy paste maksud dia. haha. lawak gila.


"hello how are you my beautiful Turkish writers I love you with my righteous rejoice"

saya cakap kat Haizi "b..ada orang nak berkenalan dengan orang.."

nak tahu tak Haizi kata apa??
"haha...b pelik lah...kalau yang minat sayang mesti macam kelly ng..haha..."

teruk gila! so, saya dah belajar bahasa Turki. hehe.



menulis dengan tiada niat untuk memburukkan sesiapa.



6 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

haha..siot je haizi jawab..padan muke ko! wakakaka..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

ok..fine..orang ke-3 gelakkan aku. tapi lawak lah orang tu. haha.

farahfatihah said... [Reply to Comments]

hahahaha nak belajar lg byk bhasa turki??? abg angkat akk org turki huhuhu

Anonymous said... [Reply to Comments]

hahaha...funny!

kelakar la awak nie.. leh berkenalan?

mama_auni said... [Reply to Comments]

hahaha..giler lawak...sampai org turki nk kenal...yang xtahan haizi ckp camtuh..

Hana Picca said... [Reply to Comments]

hehehe.. lawak la haizi .. dia jeles tuh ..hihi