Justin Bieber: Favorite Girl

wahhh! hari ni kan cuti kenapa bangun awal? haha. sebelum Haizi pergi tadi, bangun tidur je dia bagi CD Justin Bieber. weeehuuu...:p

best lah lagu-lagu dia. serius tak sangka Haizi bagi sebab dia tak suka J.B. haha.

anyway dengar lagu ini pagi ini. best! favorite girl -_-

tengah packing barang lagi. omg! pergi macam tak balik sebulan. orang kata tak payah bawa banyak baju. tak boleh! tak boleh! perangai saya mesti nak bawa apa saya rasa nak bawa. pakai tak pakai tak kisah. mesti bawa! -_-'

tapi berat......(sobbing)



2 comments:

farahfatihah said... [Reply to Comments]

selamat ber BTN..selamat menjadi lebih patriotik!!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

thanks kak farah. semoga menjadi lebih patriotik dan kurus. hehe. tetibe*