its all about 5!



petang tadi kena tag kat FB dan di belog Kak Anim a.k.a baby Tiger. ngaummmmm! haha. soalan dia kena feel macam selebriti kena soal dengan press. haha. :p

3 nama samaran kamu?
- Shinnaz
- Shin
- O-shin. tak suka tau nama o-shin. haha.

5 tarikh penting dalam hidup kamu?

- of course lah my birthday kan? 15 August
- Haizi gemok punya birhday, 29 November
- hari gaji
- hari cuti awam
- hari jumaat

5 perkara kamu buat semalam?
- saya beli tiket muvie Predator and Eclipse
- saya arranged flight untuk bos saya
- saya makan Ikan Kembung
- saya tengok CSI NY
- saya tengok DVD, Ninja Assasin.

5 perkara yang buat anda gembira?
- vacation
- shopping
- movie
- makan-makan
- bersosial dengan my 2 sisters.

5 tempat percutian idaman kamu?
- Redang
- Phuket
- Krabi
- Italy
- Mecca

5 sebab kamu jawab soalan ini?
- tag ini simple gila
- sebab saya suka main soal jawab macam ini
- saya nak update belog saya
- saya tak ada kerja
- saya suka lah.

5 rakan lain yang di tag :

- Sallyza
- Mohd Haizi
- Wan Amira
- Shida Shidot
- Shahrina Omar





7 comments:

Baby Tiger said... [Reply to Comments]

o-shin. comel la nama tu.napa tak suka?

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

ha ah. ada kawan kita panggil o-shin. tak mahu lah. mak kita kata dia suka tengok cerita jepun nama budak tu o-shin. haha. budak tu tak comel langsung. haha. (jahat gila aku)

s a l l y z a . s a i d said... [Reply to Comments]

i nk panggil O-shin.. gila comel!

Sharina said... [Reply to Comments]

cik na pun kena tag ke???huhu

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

sallyza : boleh jer. tapi panggil 10x baru pandang. haha :p

Sharina : yer..cik na kena tag!!!!hehe

s a l l y z a . s a i d said... [Reply to Comments]

i tau cite O-shin tuh.. suka suka suka

seed roze said... [Reply to Comments]

saye juge ke??? hei shinaz, ko ingt x name name shidot tu aku rase dtg dari ema...& mcm teringt2 yg ko pun dapat name tu... SHINAZ SHINOT!!!! hahahhahaa msti ko terus melupakn ;p