Lesen Kereta


hi, siapa sampai sekarang tak ada lesen kereta?

saya ada lesen tapi tak ada kereta. hehe. saya ada kereta tapi tak tahu lah bawa manual. sumpah kalau suruh bawa takkan bawa. haha. bawa means drive lah. hehe.

since saya berusia 17tahun saya da ambil lesen kereta. nervous gila. haha. takut gila dengan JPJ. haha. tapi yang best...sebab instructor adalah sangat gatal dan tak pernah nak marah. haha. langgar traffic lite pun ok. nak terbabas pun ok. kena saman polis pun ok. haha.

and me LULUS dengan cemerlang. haha. masa belajar guna kereta manual tapi sekarang tak reti langsung bawa manual. haha. and disebabkan saya masih tidak mempunyai kereta sendiri dan saya minta tolong Haizi untuk ambil saya di oficce memandangkan dia pun telah bertukar ke Kajang. sometimes. kalau tak ada Haizi saya akan naik dengan Roxy Rocx. thanks Roxy! XOXO

then, sebut pasal lesen and kereta. satu insiden lucu bila saya nak beli cikedis di Petronas Presint 9. haha.




5 comments:

jana cun said... [Reply to Comments]

xaci woh.... ngadu la ngn SPRM cni.... hahhaahha...

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

SPRM lain weh. SPRM kalau rasuah lain.ngehngehngeh..:p

Sharina said... [Reply to Comments]

Macam kenal je tulisan tu...tulisan haizi ek?

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Sharina : tak lah. tulisan orang yang sound kete kancil tu lah. weolls amik gambo sesaje. hehe tapi mcm sama kan?

h a i z i said... [Reply to Comments]

sharina : xlaa..my topo lagi cantik maaa...
syg : ngade2... lain kan? kan?