Top 30



I am Top 30 e-payment User for GSC!!!! yeayyyy!

suka gila. kenapa bila buka post box bukan saya yang dapat surat?? why? why? paling ok pun dapat bil air. hari tu Libresse, Haizi yang jumpa dulu dari saya. kalau kita tengok dulu mesti kita teruja ok. dah banyak kali minta Haizi buat pendua. hasilnya sampai sekarang nak buka post box kena tunggu dia balik.

ok.ok. nak cerita lagi. petang tai balik kerja Haizi terus bagi surat. sebab saya jarang dapat surat. haha. so, excited sikit and Haizi kata dari GSC. omg! apa benda dia nak kasi. minta-minta gold class ticket!

hampeh! dia just bagitahu saya adalah Top 30 e-payment user jer. ingatkan bagi gold class ticket. haha. teringin tau nak pergi situ. boleh tak nak mengidam benda macam itu? haha. so, saya dapat appreciation letter and 4 ticket for any movie.


thanks GSC!

finally. bukan lah nak sangat tapi dah GSC bagi ambil jer. haha. saya suka beli secara e-payment coz dia senang, mudah tak perlu beratur panjang and boleh pilih seat.