4 Ramadhan

last weekend hari tu kan saya spent time dengan my family. sejak saya kahwin ini kali pertama berbuka puasa bersama. hehe. before ni sebelah mertua. al-maklumlah Haizi anak tunggal. hehe. thank Haizi gemok! ;p

* maksud berbuka puasa pertama kali dengan keluarga saya adalah : saya 1st time berbuka puasa pada 1st day bulan puasa dengan family saya. habis tu I selama ni berbuka dengan siapa? haha. sejak kahwin 1st day1st week bulan Ramadhan akan balik Melaka dahulu. paham tak?

so, my Umi masak yang best-best sangat. nom.nom.nom. ada paprik, ayam masak lemak cili api, ayam masak merah, sayur bendi tempe goreng. kebetulan my cousin pun join berbuka. meriah sangat. hehe.

sebelum itu berbuka kali ini lagi semangat coz saya 'pau' Umi beli dining table yang baru. cantik kan?


rindulah nak balik berbuka sama. *sobs*




7 comments:

h a i z i said... [Reply to Comments]

pembetulan :
bukan 1st time berbuka puasa bersama umi..tapi, 1st time berbuka puasa bersama umi pada 1st day puasa :)

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

what ever!

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

ye la..ingatkan x pernah langsung berbuka ngan family shin..hahahaha..

jana cun! said... [Reply to Comments]

auw.... lwa meja... meja raya eh kak??

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : haha. aku pun pening ngn ayat aku..haha

jana tak cun : of courselah..mak I raya dengan meja baru. over tau!

farahfatihah said... [Reply to Comments]

wahh bestnya dapat berbuka sama2 ngan family...

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

farahfatihah : best kak farah! :)
kak farah dah balik kampung belum??