8 Ramadhan



Assalamualaikum semua. Selamat berpuasa lagi. :)

ni pagi lagi kan. so tak rasa lapar lagi kan? good. semalam saya main masak-masak lagi. haha. best sangat tapi penat. sempat ke Alamanda cari Mangga Pulut. Chakri kata pukul 9pm baru ada. haihs. saja je tau!

simple saja lauk semalam. cuma paling best ialah kuih pelita Cik Kiah. sedap gila. lemak berkrim. hari ini mesti beli. nom.nom.nom.



plan nak masak daging kunyit, tapi Haizi tak nak. dia nak daging kicap sebab ada kuah. ok. senang tinggal tuang kicap je. haha. then, nampak asparagus so buat asaparagus goreng belacan. lepas tu macam tak best pula saya goreng ikan. last sekali telur cheese. fav Haizi ni. telur ni memang menggemukkan ok. dont try at home.


ikan ni macam bersedia nak lari. hehe.


air apa entah. minuman isotonik for Haizi


paling tak lupa. Green Tea Frappucino. yang ini tengok kat belog Kak Mel. haha. sedap! ok. itu je. hari ni Haizi nak masak mee goreng mamak. nom.nom.nom.





8 comments:

mama_auni said... [Reply to Comments]

i pon masak daging kicap semalam ngan sambal sotong..huhu

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

mama_auni : yerlah..tiru dari belog ko semalam tuh. ngehngeh..hehe

h a i z i said... [Reply to Comments]

nyamnyam.. lapa lak

syida said... [Reply to Comments]

wah..rajin nih..bagu2..cam nie betmabah gemoks la cik aizi..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Haizi : pose lew...tak baik!

syida : haha. mana ada rajin. hehe. memang nak kasi dia gemok. sebab kalau dia kurus kena bagi dia Rm 50/kg. haha.

farahfatihah said... [Reply to Comments]

wahhh kuih pelita skg dah kat dlm bekas yer dorg buat...!! huhu xpernah jumpa lagi

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

farahfatiha : haha. kita pun tekejut. tapi kan..walaupun kuih acik ni macam tak lawo. tapi mmg sedap gila sangat! hehe. kita rasa dia takde yang daun pisang tulah..

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

aku pun buat telur tp telur bungkus..ikan tu sblm makan ketuk dulu biar dia mati..hahahaha...