Menu berbuka



bosan lah hari ini. tak tahu buat apa. kerja dah siap. nak buat apa lagi ni? -_-'

ok. nak cerita lah. ini cerita tau. belum tentu jadi. haha. -_-'

semalam sepatutnya saya masak di rumah tetapi...tiba-tiba!! nampak KFC Nugget. damn! kecur air liur dan iman adalah sangat rapuh. tak jadi masak. beli KFC. kesian Haizi.

hari ini tak mahu meminta-minta apa yang ingin dimakan untuk berbuka sebab selalu apa saya minta tak dapat. haha. so, saya tengah berpikir-pikir untuk sambung menu semalam. harap-harap menjadi. :p

1) nasi putih melepak
2) ayam goreng berempah cinta
3) sambal sotong kasih sayang
4) soup sayur melimpah ruah
5) root beer's A&W


p.s: semalam beli ciku. boleh lah jadi dessert kan?




8 comments:

Mrs. Hakim said... [Reply to Comments]

lamanya dah tak makan sambal sotong. tapi kat rumah takde stok cili giling. tak buat lagi since cili kering abis.. so, agak malas di situ~ ahaks!!

mamamarissa said... [Reply to Comments]

menu yg lain ok...tapi nasi putih melepak & sup sayur melimpah ruah tue mmg tak bleh tahan...hahaha!!!! jgn tak jadi masak plak ya :P

h a i z i said... [Reply to Comments]

xdapat ker?

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Mrs. Hakim : kak mel. memang malas kan nak blender. kita selalu blend banyak2 pastu masuk peti ais sejuk tu. senang! haha.

mamamarissa : haha. kak jue doalah hari ni moga-moga Shinnaz masak. Amin.. :)

Haizi : alah....ada! ada! ketam...-_-,

farahfatihah said... [Reply to Comments]

sedapnya ciku!!! mkn sejuk2! nyaman!!

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

ooo...ckp haizi ajak mkn kfc..rupenye ko yg mintak ek...cis! bettdah tertipu!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

farahfatiha : ha ah kan kak farah :) tapi rambutan pun sedap...

roxy : kedua-dua nya ya...:p

Hana Faza-same person said... [Reply to Comments]

wah, kecur air liur :P