The Last Airbender & Tekken



bulan puasa nanti boleh tengok wayang tak? boleh kan? last Friday saya pergi tengok muvie. marathon (lari..lari..lari..) muvie. Last Airbender and Tekken.


Last Airbender best! 4 bintang saya bagi. dont know how to summarise tapi cerita dia best. story pasal kuasa Api (yang berlakon Slumdog Millionair), Angin, Tanah dan Air. mengisahkan pasal Avatar yang mempunyai ke4 kuasa tersebut. diadaptasi dari cerita kartun dan dibuat real pula. saya Haizi siap beli DVD kartun. haha.



Tekken pula....herm..so boring! cerita pasal gado-gado. saya siap udpate diari, list barang raya, kuih raya, hutang piutang, draft belog and banyak dan macam-macam saya buat. pertengahan cerita baru fokus tengok setelah cobaan untuk tidur gagal. haha. tapi macam best pula. Mungkin sebab geram tengok orang Jepun yang jahat itu dan terlihat kelibat hero yang comel. awww...so, 3.5 star sahaja. nyampah tengok cerita gado-gado. Tekken ni pun based on game rasanya.

ok. itu sahaja cerita dari saya. sekian. terima kasih. nak pergi tidur.



1 comments:

farahfatihah said... [Reply to Comments]

last airbender mmg syok kan...xsabo tgk sambungan nya