Cookies sedap sangat!



semalam saya sahur ini.


hasil belian Haizi dan saya. sedap wo. saya beli di kedai seorang makcik yang meniaga di bawah rumah saya. sedap! boleh tahan.

kalau bukan bulan puasa dia meniaga nasi lemak sedap. saya selalu beli perisa kerang. wah! ada ke nasi lemak perisa kerang? lauk kerang ok. haha. now, budak ofis pun selalu kirim nak nasi lemak perasa kerang. hehe. nom.nom.nom.

time tu sahur pula macam banyak masa terluang, sempat ok makan cookies raya. haha. ni consider dessert. wah!! sahur pun nak dessert. mati kegemukkan lah. haha. tapi dah nak habis macam mana ni? ish!



ok.ok.ok. got to go now. nak makan cekodok. selamat bersahur. :)





6 comments:

MRS. K said... [Reply to Comments]

tenet cam siput baalifbaya... gambo tak kuar.. nak tgk kukis sedap tu

Hana Faza-same person said... [Reply to Comments]

wowowo..kak hana dah tertelan air liur tgok kukis tu..batal pose tak :P LOL

..nOj.. said... [Reply to Comments]

wah kukis itu sgt sedap rupa parasnye. nama ape ek. nk google carik resepi ni

farahfatihah said... [Reply to Comments]

huhu mcm sedap je biskut raya tu!

Baby Tiger said... [Reply to Comments]

kuksis tu macam sedap. haishh!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Mrs. K : dah tengok tak???

Hana : TERtelan takper kak..hahaha :p

Noj : hi...salam perkenalan..:) cookies tu tak tahu apa nama dia. tahu telan jer. haha. tapi dia buat dengan choc and oat.

farahfatihah : sedap sgt!!!

Baby Tiger: kuksis? sexy betul. hehe...mmg sedap!