kad raya comel


lantak lah kan. jakun ke apa ke.

1st kad ok dapat this year. tahun ni Haizi tak bagi kad pula. tahun lepas siap sampul duit raya. tahun ni diam je. haihs. tak boleh jadi ni.

"sayang! jangan lupa!'' haha.


dah start orang hantar kad raya ni dah nak dekat raya lah ni. haha. comel lah. tak pernah dapat kad raya comel. before this, Minister kasi ala-ala formal gitu. rasanya bos kali ni berjiwa remaja. haha. kad raya comel datang dari orang yang comel ya. -_-'

sesiapa dapat kad raya warna gelap tu maaf lah ya! buka tak remaja tapi salah printertu ha tak print colour. haihs.

courtesy from Ira@MOT




7 comments:

efa said... [Reply to Comments]

dah dapat ekh..penat akak buat tau!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

tahu...menteri sign je kan kak? hehe. takper. setiap hasil kerja daripada pembuat kad raya tu sampai lah ke PAP yang hanto ke meja saya diucapkan terima kasih tak terhingga. comel sgt kad tu. hehe.

p.s: kita dah tengok lah belog akak. lawa je. hehe. Galang. Galang!

efa said... [Reply to Comments]

masih belajar lagi ni...tp suka baca blog shinnaz..bnyk info gak

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

efa : haha. mana ada info apa-apa. banyak mengarut2 ada lah. haha.

selamat berbuka :)

farahfatihah said... [Reply to Comments]

whhh kementerian bagi?? nape xsampai sini? erkk xda kot huuhuhu

Hana Faza-same person said... [Reply to Comments]

wah bestnya nostalgia tunggu posmen hantr kad raya kat umah masa sekolah2 dulu..time tu dok asrama..bila balik cuti, pakat sama2 hantar kad raya..padahal 24 jam hadap muka tu je kat asrama..hahahha...

h a i z i said... [Reply to Comments]

dulu masa duk hostel...banyak dapat kad raya...SA bagai.. hahaha... ;)