Kelam Kelibut


hye. dah nak berbuka ni. haha. ;p

macam mana ya nak cakap. saya kan PA. PA kepada Ketua Akauntan. pernah tak bila kita bercakap dengan bos kita jadi gugup, nervous, takut. pernah tak? or tak melampau macam saya. haha. tapi semua under control lagi.

omg. I tak tahu kenapa saya selalu bersikap/bersifat sedemikian. haha. sometimes ok sometimes tak ok. tak ok means bila dah lama tak jumpa. selalu hari Isnin lah. Sabtu Ahad kan cuti kan? lama tak? haha.

then, satu lagi suka buat 2, 3 kali kerja. oh! pelis Shinnaz! contoh dia macam bos minta panggil officer nak diskusi tapi saya pergi berjalan ke bilik officer tersebut. kenapa tak call? haha. entah. kalau busy baru call. tak puas kalau tak tatap muka officer. haha. dalam maksud lain saya nak diaorang datang cepat sebab kalau by phone, sambil lewa saja. haha.

kat rumah pun sama. haha. saya jenis kelam kabut and semua benda nak buat dalam satu masa. haha. selalu bangun pagi Haizi bangun dulu tapi saya mandi dulu. dia sambung tidur/ sembahyang. tapi bila dia siap mandi pun saya tak siap-siap. macam mana? lepas tu kelam kabut Haizi dah turun parking. lepastu semua benda tinggal sebab nak cepat gara-gara Haizi turun dulu.

how? I try to be slow, smooth tapi rasa lambat gila. haha. I can't. -_-'

see! cincin pun kekadang tinggal. macam mana?


Haizi selalu letak barang saya macam ini. sekumpulan je. haha. biar saya tak lupa dan tak tertinggal baru dia turun parking. baru-baru ini dia pergi course 2 hari, 6.30am dah gerak. pagi-pagi saya ingatkan mesti kelam kabut rupanya dia dah siap-siapkan keperluan saya. awwww..macam baby. haha.

ok. ini je cerita. sebenarnya nak cerita pasal laki I. ♥ u sayang! mangga pulut 1 ya? :p

selamat berbuka :)




9 comments:

MRS. K said... [Reply to Comments]

kritikal ni.. kena pegi kursus pengurusan rumah tangga? pengurusan masa? or kursus orang yang pelupa dan gabra! hahahaha

Anonymous said... [Reply to Comments]

mardhiyyah said...

rupenye KITA SERUPA !!! (part aktiviti kt umah)

hahhahaha... selalu sblm kuar umah abg akan ckp... 'beg duit? henset? kunci?... pastu bila kuar umah, my kasut dh siap susun dpn pintu.. kira keluar pintu terus sarung je dh xyah nk amik..hihiihi... kdng2 malu tp skrg dh biasa... wiuuww...

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Mrs. K : rumah tanggan tu buat-buat lupa. haha. kursus tu pergi ngn Haizi tak? haha..baru best!

Mardhiyyah : kita jgn buat selalu tau. haha. nanti ada anak takleh macam ni. haha :p

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

atas cincin tu ape?

*Miss Geli^ said... [Reply to Comments]

oh akak pun ada nerves ngan bos..tapi ada masa masanya la..

ada satu hari, bos suh amik shothand... bla bla bla, university of sounthamton..

southampton tu akak sebut gagap gagap..tersembur sembur air liur plak tu...

cuba ko sebut SOUTHAMPTON tu plak..berjaya ke gagal?

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : atas cincin thumbdrives. hehe :p

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

miss geli : uwaaa..susahnyer nak sebut! sot-tamton. macam itu ke bunyi nyer? haha. bos ahkak pempuan kan? bagus tau kak, psl yang duit milo tuh. i like!

h a i z i said... [Reply to Comments]

cikgeligeli: macam supcikton jer? whahah
shinnaz: sygg....malu laar...

shinnaz said... [Reply to Comments]

MHMK : apehal nak malu pulak. ish! ngade lah.