Langsir rumah tak melendut dah.



masa itu emas.

Haizi kata "jom ikut b pergi terawih...." sampai sekarang saya duduk menghadap lappy. tak solehah langsung kan? haha.

Haizi kata "sayang pergi dapat pahala, tak pergi pun tak dapat dosa. when u feel free u can join me.."

esok saya pergi ya... -_-

menyesal tiba-tiba.

esok nak sahur apa ya. actually tak masak pun hari ini. Haizi kata dia tak mahu makan dan saya pun tak rasa nak makan, so saya tapau Mc Donals and Starbucks. teringin. esok puasa kalau tak beli lagi teringin. esok my sister ada interview, dia datang Putrajaya...so nak berbuka apa?

ko perhal Shinnaz? sahur belum nak berbuka. hehe.

saya nak tunjuk something yang saya buat kat rumah saya petang tadi.
minta orang drill dinding nak pasang frame and betulkan curtain melendut tu.

tadaaaa....lawa masa kat kedai tapi sumpah sampai rumah rasa rumah remaja black metal. scary.semua colour hitam.


tapi nak letak gambar apa ya? actually gambar photoshoot Shaizi dah berjalan lama dah tapi.... masih menunggu dan terus menunggu. mungkin pagi raya ambil gambar kat studio sambil saya duduk atas bangku, Haizi pegang bahu sambil tersenyum simpul. bencilah!

so, biarlah frame ini kosong.


cuba korang teka gambar siapa yang ambil dulu?




*lokasi adalah sama.




8 comments:

Sharina said... [Reply to Comments]

lawa langsir...i like...

rumah tema black n white ke? :)

nnt raya nk dtg rmh ek...kena kasi duit raya tau!hehehe :)

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Sharina : gelap kan cikna...bukan tema. actually nak buat kaler coklat gelap ngn grey..tapi masuk hitam pulak. campur-campur..hehe

mana boleh duit raya. sebab cikna yg kena kasik..hehe :p

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

wah...bole dtg raya umah ko...umah aku huduh la..camane ni??

jana cun! said... [Reply to Comments]

lawa langsir nmpk?? :P

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : mana ada lawa. yang lawa tu kat situ je aku bersihkan tempat lain still bersepah. haha

Jana : lawa tak?? :p boleh buat baju hokey!

Mrs. Hakim said... [Reply to Comments]

hahaha.. eh, samalah kita.. insyaAllah malam ni follow mr. hubby. semalam dia pegi sensorang je. this yearkan harap sgt dpt merasa terawih kat masjid besi..

btw, cantik langsir.. eh, warna hitam tu tak ok ke shi? baru rancang nak ambil kaler yg gelap² dan tebal coz rumah kita ruang tamu mengadap matahari. bila petang jer merasalah panas memancar².. perghhh.. nak tengok tv pun tak syenang..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Mrs. Hakim : masjid besi? tak terpikir nak pergi sana. nak try lah. hehe.semoga kita dapat buat tahun ni.

thanks u! actually rumah kita mcm rumah kak mel. mengadap matahari. b4 ni pakai langsir cerah. terang je rumah. kalao gelap ni..serius tak tahu siang ke malam. cumanya kena ikat kat tepi lah nak kasi cahaya masuk. or bila nak cerah bukak sikit langsir tuh. then, best wo tido gelap2..hahahaha

mama_auni said... [Reply to Comments]

wah haizi g terawih..bagus2..e hari 1st tu nk pegi then kawan die nk jumpe terus xjadik g..hahaha...