Mango!



heh! bulan puasa kan tak elok marah-marah. saya rasa marah tu bukan bulan puasa pun ada. cuma tahap kesabaran tu kena control. sampai sekarang tak habis marah dengan 'jiran' saya. haha. tunggulah raya baru minta maaf.

pagi tadi tak bangun sahur pun sebab saya penat gila. ingat masih awal. rupanya? dah 5.40am. ala...-_-, mesti lapar nanti.

saya dah idam-idamkan mango ini. alahai..terliur nak makan. Chakri ada tapi tak pasti disediakan dessert ini atau tak sebab dia provide buffet bulan ramadhan.

kat mana ada benda alah ni lagi selain Chakri?


hari ni nak masak apa? sempat ke nak pergi Chakri and nak dapat kan ice blended ni. -_-'




4 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

cait! pesal entry makanan je nih?

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

aku ngidam ni rozie...*sobs*

zures said... [Reply to Comments]

mmmm sedapnya pulut mangga tu. akak pernah makan kat kelantan dulu..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

zures : hi zures :) pulut mangga ya nama dia...? hehe..jauhnya nak pergi Kelantan. hehe. takper usahakan cari dulu. :)