Menu Sahur


last 2 week ada ofismate jual kuih raya. sedap juga. haha. boleh tak nak order sekarang. tapi bukan untuk raya lah. sebab sedap sangat. sebut kuih raya Haizi dah warning saya awal-awal. jangan beli banyak sangat. and please..please dont offer me any kuih sebab saya akan rasa dan cuba dan makan dan mesti nak beli. haha. tapi fav kuih raya saya is Almond London and Tart Nenas dan tak lupa juga strawberry cookies!

tapi saya dah order dekat Mak Hanis Zalikha. sumpah sedap kuih dia. memang tiap-tiap tahun beli kat situ. nom.nom.nom. lepas tu nak pergi rumah Hanis sebab rumah dia deco cantik sangat-sangat. haha. boleh?

sebut deco juga saya tengah nak cari curtain untuk tingakp hall sebab dah berlubang sebab hamster gigit dulu 2 tahun lepas. sob...sob..sob...dekat Elyza pattern memang cantik gila tapi $ pun cantik juga. -_-' tunggu duduk rumah sendiri lah. haha. so, saya tiru contoh dia tapi beli kain kat tempat lain. haha. Haizi, boleh ya..boleh ya.... (nangis-nangis hentak kaki)

heh! kalau rumah ada langsir and siap set dengan kerusi pun ok. lawa lah kerusi.

yang ini pun ok. lawa la lampu table.

lagi satu pattern roman blind! damn! comel gila kalau kitchen saya ada langsir ni. tiap-tiap hari duduk dapur tengok curtain. haha.

bentuk dia macam ini. cuma kita cari langsir yang corak-corak baru lah lawa kan?

I wish my dining table jadi macam ini. haha.

minggu depan nak puasa kan? so, normally akan sahur apa? so, bulan puasa akan datang saya akan pastikan saya bangun sahur. azam ni tau. before ni bangun minum milo+cococrunch. haha. then saya nak buat jalan-jalan cari makan time bulan Ramadhan lah. nanti saya letak kat belog ya? T__T




12 comments:

mamamarissa said... [Reply to Comments]

nie specialnya bulan ramadhan...mesti hari2 entry psl makanan :P

farahfatihah said... [Reply to Comments]

dah ada rumah sendiri nanti baru leh deco ikut citarasa kan? mesti best!!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

mamamarissa : tapi dosa erk kalo kita pose asik tengok makanan. haha. cane nieh..:p

farahfatihah : betul kak..nak buat apa pun boley..hehe...

s a l l y z a . s a i d said... [Reply to Comments]

shin x bleh letak pic makanan tau.. nnt buat org lain teringin.. nnt posa org len makruh.. nnt u dosa.. mcm mana???hahahahahahhahaha

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

sallyza : ok. I block belog I untuk selepas berbuka sehingga sebelum sahur. okey tak? haha.

jana cun! said... [Reply to Comments]

apakah?? bgn ke ko sahur?? hehehe..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Jana tak cun : tahun lepas bangun awal-awal pose jer. ko ingat tak yg mase inteview kakak tuh..mase tu bukan aku takmo bangun..tapi terlajak. kalao aku bangun mesti aku hidang mcm dalam gambar dining table tuh. hahahahha

h a i z i said... [Reply to Comments]

sayang...nanti sahur masakkan nasi goreng sedap!!! nyamnyam...dengan drummet... air milo panas.... best nyer... sambal tumis ikan bilis.. perhhh...

huishhhh..nie sahur ke mentekedarah!!!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

MHMK : tak nak lah nasi goreng. makan nasi biasa sudah. sket2 nasi goreng. tak lalu lah orang..ish! u lah masak mcm ni. hahahah<--alasan :p

Sharina said... [Reply to Comments]

pergh haizi x leh lari ngan menu favourite dia...nasi goreng..senanglah camtu shinnaz msk..xyah pikir msk lain...hehehe

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Sharina : e..cikna tiap2 hari asik nak makan nasi goreng pun muak jugak. kte tak suka sgt nasi goreng. prefer nasi putih. makan dengan telur bubuh kicap! nom.nom.nom.

sayang Haizi, makan telor kicap je yer..hahaha

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

dah abis ganti pose ke blm? hahaha