Redang Part IV

briefing lagi. penatlah.


dalam boat.

for 3rd snorkeling trip weolls gerak dari chalet around 2.30pm. so, pergi ke Pulau Kawah. Pulau Kawah tak banyak ikan comel-comel. tapi dia tempat coral. not bad. ada satu tu macam rumah Patrick, Spongebob. haha.

kali ni weolls ada beach boy yang bawa round pulau. pulau ni agak dalam. so, sempat jugalah ambil gambar lagi. kali ni weolls minta beach boy ambil kan gambar coral. tak reti berenang lol. tapi I like tengok dia berenang sampai bawah. teruja kejap. haha.



Gamat. geli gila.

coral di Pulau Kawah, Redang

Haizi, Kangah and Me!

weolls diberi masa 1 jam sahaja disitu then terus balik chalet.

balik I yang bawa boat tau. haha.



ada kawan saya tanya, saya pergi dengan adik saya je ker? Haizi tak ikut? oh ya! Haizi ikut cuma gambar dia tak banyak sebab dia yang ambil gamba kitaorang. so, memang tak banyak gamba dia. lagipun buat apa masuk gambar dia kan? ini belog saya. haha.

tak habis di situ saya snorkeling, saya snorkeling depan chalet lagi. haha. yer lah. esok dah nak balik. snorkeling puas-puas. kang jenuh pula bulan puasa nak snorkeling. hehe. kali ni pantai depan chalet surut. so, boleh pergi jauh sedikit. puas hati.


macam nak kiss je. geram!


pukul 7pm baru balik bilik. mandi-mandi, siap-siap nak pergi BBQ dinner. tapi weolls ada plan lain. apakah?




1 comments:

farahfatihah said... [Reply to Comments]

dapat pegang x ikan2 tu? huu gamat? heheheh mmg geli tau bila pegang!