sakit perut



hi darlings,

hari ini saya mc sebab sakit perut. cir bir. sobs. ini pun nak bagitahu ke? haha.

ok. nak mula yang mana satu ya??

Nuffnang dulu lah. haha. kenapa nuffnang naik setiap hari? serius. tak banyak pun earning tapi teruja and wondering kenapa dia naik boleh dikata kan setiap hari. walhal almost 2 months tak ada masuk pun. haha. sumpah teruja. wait and see. maybe this week dia dah stop. haha.

2nd saya dah beli curtain di Nilai tapi......why? why?? terlalu labuh and.....melendut. haha. I mean tengah-tengah tu dia macam melendut. curtain berat tapi nampak gonjeng. tension lah. satu per satu pula. dah beli curtain tak ngam pula. sigh-

3rd pula. saya nak buat kad raya. ok. ok. puasa belum lagi dah sibuk nak kad raya. haha. saya nak design kartun, Haizi nak design ketupat. macam mana ni?

ok. nak stop blog sekejap. just now saya duduk atas pin tudung. sakit nya. bai.



8 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

mc pulak dak ni..cik kiah bg pulut td tp aku dah bg kat cik ajar..hehehe..

1)k la tu nuffnang naik..nak challenge aku ek? haha..
2)wah..curtain baru....warna ape weh?
3)skang x payah pakai kad dah..sms..emel..fb..blog...hahahaha

k,take care!

mama_auni said... [Reply to Comments]

hehehe...makan banyak sgt tu yg cir bir..hahah

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : tu lah psl. aku makan pulut kuning + rendang lah sakit perut ni. takper..hari ini rezeki cik hajar. hehe.

1)haha. ala...aku naik sket jer...tapi musekil..kan aku penah bgtau ko kan? tak naik 2 bulan tuh...
2)sangat lah gelap rumah aku. pilihan Haizi. bosanlah ckp psl langsir tuh. benci
3) haha. Haizi kan orang tua. haha. dia old style lah. aku tiap2 tahun dpt kad raya + sampul duit raya kosong kat ofis.

thanks u! XOXO

mama_auni : cis!! cis! hehe. mana ade weh...aku makan sket jer..nasi lauk kari ayam + ikan masin, daging goreng kunyit, ikan patin masak tempoyak. sikit kan? baru 3. hahahahha

MRS. K said... [Reply to Comments]

melendut? penyangkut besi langsir tu tak sama tinggi rendah kot

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Mrs K : yelah kot..yg psg tu Haizi. kita tak sampai. haha. kena cari besi baru ker?? or guna sedia ada?

erin said... [Reply to Comments]

ni mesti kes ko asyik jalan je ni..!hahaha

farahfatihah said... [Reply to Comments]

ayoo tercucuk ke? wat katun bersama ketupan..ok?

h a i z i said... [Reply to Comments]

farahfatihah: ketupan tue air ketuban ker?? hhhuhuhu........cuak lakk.. hahaha..;)