Salam Ramadhan



hi peeps!

murning everyone. hari ini bekerja seperti biasa. alhamdulillah. :)

bengang betul lah. sunburn tak hilang-hilang. apa ubat putih ni?

semalam pergi cari ikan and barang lain-lain untuk dimasak bulan puasa ini. buat stok. ceh! poyo lah. masak lah sangat. haha. insyaALLAH sahur saya Haizi masak. haha.

semalam juga dapat baju melayu Haizi. pergghhhh puas saya cari. PKNS, Plaza Alam Sentral(PAS), Tesco and etc. colour yang saya nak tak ada. finally di PAS ada. bukan apa, saja beli awal sebab colour silver matelic tu jarang orang pakai dan cepat habis. so, sementara masih ada beli terus. haha. lagi satu lawa-lawa gila baju kurung/kurung moden di PAS. harga reasonable juga lah.

ok. puasa tak start dah beli baju raya. haha.

Selamat Berpuasa dan Selamat menyambut Bulan Ramadhan. eeee...tak sabarnya. tahu tak kedatangan bulan Ramadhan ini rasa lain sangat. tak tahu kenapa. Haizi kata sebab cuaca panas. itu yang lain. tak baik betul. walaupun panas. saya tetap suka sebab saya tak berjemur bawah panas. insyaALLAH saya akan kembali ke kulit asal sebelum Raya 1. haha.






3 comments:

farahfatihah said... [Reply to Comments]

selamat menyambut ramadhan...=)

Hana Faza-same person said... [Reply to Comments]

selamat berposa shinnaz..semoga ibadah kita diterima..amin

p/s: wat masker pakai putih telur cmpur perahan air limau nipis utk hilangkan sunburn.. akak dah try :P

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

farahfatiha : thanks u!

Hana Faza : terima kasih kak hana. untuk kak hana juga, selamat berpuasa :)

limau nipis? tak pedih ker? ok.ok. kita try! :)