i'm 24 y.o



semalam besday saya :)

happy besday to me. hehe. tiada celebration apa-apa memandangkan bulan puasa. so, saya minta pergi Empire, Subang. Saya teringin nak makan macaron yang Kak Mel Putih Gebu cakapkan itu. Gigih ok cari. siap text Kak Mel nak cari kedai sebab tak jumpa-jumpa. tak nampak macaron pun walhal memang lah tak nampak sebab dia comel gila. so, saya dapat juga berbuka bersama macaron comel. perisa chcolate adalah sangat sedap. tapi colour ungu lagi lawa kot. haha.



1st time pergi Empire. konon nak cari baju raya. tapi banyak kedai tak buka and harga of courselah mahal lah, so tak jadi. haha. standard lah kan area Subang. Kedai pun belum sepenuhnya buka. ingat nak berbuka kat luar sebab gerak dari Meru pun dalam 2.30pm then sampai Empire around 3pm. pada saya mungkin lah..tak sempat kot nak window shopping ni..-_-' sudahnya sebelum pukul 3.30pm dah nak balik. tak tahan penat dan bosan sebab tak banyak pilihan.

then, I round GUESS tengok-tengok beg. then I nampak one beg yang sangat cantik and very the 'datin' sebab ada bling-bling. haha. then lagi, Haizi offer hadiah besday. yeay! tapi bukanlah beg datin itu. malu lah nak bawa round kampung. haha. dapat hadiah lagi? omg! again? good! memang tak tolak sebab saya nak beg raya and tak sangka bulan ni dapat 3 begs. *senyum lebar nampak gigi mata tertutup*

ok tak beg ini? senang! ic, medical card, ubat allergy, handphone. tak lupa duit. haha.


tema raya pun silver. sudah match. done untuk raya pertama. lepas dah tawaf satu Empire pun still banyak masa. memang dugaan betul. adehhh..-_-'

weolls pergi SACC pula mencari baju raya for my sister. tak suka tau shopping bulan puasa ini. rimas. panas. tapi tak dapat pun baju raya. haha. Haizi pula yang beli. settle juga untuk Haizi. songkon dan sampin. untuk saya, saya hadiahkan diri saya dengan satu lagi baju raya. suka!

baru pukul 5.30pm.

decided pergi makan KFC for berbuka di Setia Alam. tapi...macam awal lagi. takkan nak tunggu kat KFC pukul 5.30pm. kalau masak dah siap kot lauk-pauk. haha. so, weolls balik rumah sudahnya. tapau umi siakap sweet and sour. nom.nom.nom

I told u already. semangat meja makan ok. ;p Best!

note : thanks everyone yang wish saya. appreciate that and thank to Roxy, Eza and Cik Hajar for cupcakes yang comel. shedap T__T





p.s: hari ni nak masak makan apa? -_-, pikir menu. ketam memang tak dapat lah kan. -_-,





6 comments:

jana cun! said... [Reply to Comments]

sdp x macaron tue?? rsa apa weh?? rsa biskut??

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

rase macam cookies. ko pernah tak makan coklat petak-petak hitam mcm telur lipas? rase tu lah..

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

beg lg? kaya beg! bak aku 1! hahaha

mamamarissa said... [Reply to Comments]

amboi, raya sakan nampak :P

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : ala. mana boley. ni kan beg raya. kalau bagi kau aku nak pakai apa. haha. :p

mamamarissa : erh..erh..tak lah...:p

farahfatihah said... [Reply to Comments]

happy besday tuk shinaz..moga dimurahkan rezeki di lanjutkan usia..moga dpt bby cepat..aminnn