Singgahsana Hotel, PJ



hi, murning. ok pagi ni nak update pasal berbuka puasa di Singgahsana Hotel, PJ pada hari Jumaat lepas.

sedap sangat. actually setiap kali puasa Haizi akan ajak pergi berbuka puasa di Singgahsana. memang tempat favorite dia. haha. 1st dulu sebab saya kerja area PJ so, tak jam and senang terus pergi Singgahsana. then, sebab yang kedua even saya tak kerja PJ adalah sebab ada kambing bakar. sedapnya! kambing tak mandi tapi dia sedap. haha.

I prefer Kambing than Lembu. dont know why. sebab I ♥ lamb chop too.

so, weoll pergi ber-6 termasuk seorang kanak-kanak yang si pendengki dan si penjeles yang sangat extreme sekarang. degil lah. suka menjerit-jerit lepas tu langgar pintu. good. so saya bali kerja terus pergi ke PJ. kejar masa tak sempat salin baju. -_-'

macam-macam ada. 1st me mesti nak cari nasi. nasi. nasi juga. so, makan nasi briyani tapi nasi putih lauk briyani. tak suka nasi briyani warna kuning. kari daging super sedap! then, dessert, kambing bakar, cake, fruits ABC and bla. bla. bla.



Kak Elna, Wardina and En. Mulod

Juju, Budak Hitam, Umi, Ayah, Me and Kangah. Haizi kat depan.




2 comments:

hasratmu said... [Reply to Comments]

huhu.. bestnyer.. saya x merasa berbuka kat luar! sbb hubby saya setiap hari pergi terawih... kalo kat sana ada buat terawih sekali mesti saya pegi :P

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

hi, salam perkenalan :)

best sangat sebab kumpul ramai-ramai. tak silap saya. ada buat terawih beramai-ramai. tak silap saya lah. artis ketika itu ialah kumpulan Rabbani.