tahun ni tak ada kasut raya!



hari ini ada berita baik dan berita buruk!

berita baik gov. servant dapat Rm 500 duit raya.

berita tak baik. duit gaji kena telan.

tinggal RM200 saja!-__-, macam mana nak beli kasut raya ni! grrr...



Silver Beech Metalic

macam mana? I dah survey. sobs.





8 comments:

Hana Faza-same person said... [Reply to Comments]

pau la haizi :P

Baby Tiger said... [Reply to Comments]

eleh. haizi la tu jadi mangsa. kan kan!!

Sharina said... [Reply to Comments]

wedges brand apa ni?cantik....

mama_auni said... [Reply to Comments]

saba yek shin

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

ni kasut clarks tu ke? aku berkenan tgk kat intrend tu...huhu!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.
Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Hana : erk..erk...-_-'

Baby Tiger : kalao dia nak jadi mangsa lah. kalau tak nak..sobs

p.s: :p

Sharina : wedges Clarks! cantik tapi tak tahu sesuai kat kaki ke tak..hehe

mama_auni : thanks za :)

ummiaqeef : yeszzaaa...ha ah. kat Intrend pun ado..T__T

::The Shopaholic Tauke:: said... [Reply to Comments]

eh...cantek la kasut ni..nak beli la..kat clarks eyhh...x nampak pun ritu...