Jom! Balik Kampung!


Selamat Hari Raya to everyone!

kepada MHMK,

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. Halalkan makan minum orang selama ini. sometimes TERambil, TERmakan, TERusik, TERcubit, TERpukul, TERkecik kan hati b, TER apa-apa je lah. maafkan ya..semoga hari raya kali ini lebih bermakna untuk sayang...:)

Ayah, Umi, Kangah dan Adah,

Selamat Hari Raya..mungkin kita tak raya sama-sama..tapi tunggu aku ya..aku balik hari raya ke-2 pagi-pagi tu. aku akan pastikan. tunggu tau! jangan raya mana-mana dulu...kalau korang raya dulu, no duit raya lah jawapnya..haha. untuk Ayah dan Umi, hati-hati semasa memandu...anything text me okey! lagi satu...halalkan makan minum kami berdua...-_-,

Untuk cousin saya, especially Jana,

Selamat Hari Raya Naaa...walaupun kita sebaya..kita minta maaf juga ya..dah lama kita tak raya sama-sama kan? yer lah..sebab aku dah kahwin..tapi aku akan raya rumah kau juga...kirim salam Wah ya..tahun ni tak berbuka puasa pun dengan Wah..insyaALLAh aku akan raya ke sana...:)

Untuk Geng 3 Serangkai,

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. sory kalau saya ada buat salah, mengguris perasaan kalian berdua, selain itu..kalau kita makan-makan, minum-minum then, saya main ambil maafkan ya..serius! tak sengaja. spontan. haha. thanks to Roxy kasi tumpang selama ini..to Eza, thanks juga sometimes kau dengar kan aku bebel. hehe. Selamat Hari Raya!

tak lupa juga kepada rakan-rakan/blogger dan siapa-siapa,

Selamat Hari Raya juga diucapkan...maaf ya kalau ada TERmarah, TERgeram and apa-apa je lah. sometimes saya tak sengaja, tak TERniat pun. maaf kan ya...

last but not least, Ayah Mertua dan Mak Mertua/Family Mertua,

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin. Mak, kami balik pagi Khamis ya..once dah sampai saya tolong ya..let's gotong royong..penat jangan cakaplah..tapi best! seronok. Semoga lebaran kali ini memberi makna kepada kita semua..Aminnn :)

disebabkan I adore gila dengan kad raya Minister, I google a.e.i.o.u website, then I nampak ini..comel kan?

Selamat Hari Raya!

Hati-hati memandu!!

Maaf Zahir & Batin!!!

& Mohd Haizi Mohd Khair


5 comments:

jana cun! said... [Reply to Comments]

huhu..dwet raya jgn lupa! pst: wah ckp, smpi ati ko xberbuka ngn die....abes la ko, wah majuk... :P

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

alah! tu kau yang cakap kan..bukan wah! sudahlah!!!

p.s: kau lah bagi aku..ko ada viva!

Norhazlin Zakaria said... [Reply to Comments]

~selamat hari raya shin! wah..asyik wish selamat hari raya je kan kte nie..haha.. hati² blk kampung! ;)

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

selamat hari raya juga..hati2 balik kg..jgn lupe duit raya aqeef..hehehe

mama_auni said... [Reply to Comments]

slmt hari raya pn. shinnaz..ha memg penat aku dengar ko membebel selama ne..hahaha..xde la gurau ajek...jgn lupe wit raya auni n mama die...