nak tunjuk baru raya. tak pernah tunjuk lagi kan?



hari tu kan saya pergi Jalan TAR. ala..cari-cari tudung. jumpa tudung yang saya nak. tapi dapat satu saja. baru saya perasan. Raya ke 1 tema silver-merah. Raya ke 2 hitam-merah. so, memang kena guna dua tudung merah. konon lah depan mertua nak berselendang bagai. haha. blah lah!

so, kena ada dua tudung lah kan. jenuh lah nak pakai 2 kali. tak suka. berpeluh. so, kena beli lagi satu tudung warna merah menyala. haha. then, hari ini pula ada D8 (weolls panggil) like bazaar jualan. nice!

12.45pm dah ready ok pergi 'ladies' betulkan tudung, basuh tangan and etc.

12.50 chow! hehe. kenalah buat-buat pergi toilet. nanti bos perasan pula PA asik keluar awal. haha. so, 1pm I dah ada kat D8. haha. jalan laju-laju sambil melintas cafe yang jual paprik ayam sedap gila. me tak beli cause nak masak Siakap Kari. minta Haizi pergi beli kat pasar. sorry sayang tak fasal-fasal u terlibat..nak makan tak? haha.

secara tak langsung saya nak bagitahu hari ini (kalau ada jiran saya yang kepochi tu lagi bagus) saya nak masak Siakap Kari, Sayur Sawi Berkuah, Ikan Masin dan Sambal Belacang plus Tempoyak. sedapnya! makanan sampingan bubur pisang. haha. sampingan kedua, blueberry cheese cake. haha.

sambung balik cerita D8, belum masuk D8 dah ada orang jual baju. haih! macam mana? terus beli baju kurung pahang. malas nak cakap panjang-panjang.

cantik kan? tak sampai 5mins terus beli. sebab mmg suka gila. banyak-banyak baju kurung. yang ini lah paling I suka. haha.

thanks to Ira temankan and Cik Cass tolong top up kan. ATM rosak. haha.


cantik tak? baik cakap cantik!





8 comments:

MRS. K said... [Reply to Comments]

ok.. cakap cantik la...

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

e!!!!!!!!mcm tak eklas tau! :p

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

dah tgk td mase kat d8 tu..ramai org kat situ ek..aku x singgah pun..

mama_auni said... [Reply to Comments]

okla kot..hahaha...mak aii, dah raya pertama ade tema, raya kedua pon ade tema ..huhu

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : masa aku sampai awal lagi tak ramai. hehe.

mama_auni : mesti lah! haha. tema colour bukan tema lain tau! haha

jana cun! said... [Reply to Comments]

xlawa! asl cm corak org tua??

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Jana ! amboi! laser nampak! baik ko kata cantik. kat gambar mmg tak cantik. tapi bila aku pakai aku dah dpt bygkan..pergghhhh..macam anak dara ok. hahahah. orang tua tak pakai mcm nilah...

farahfatihah said... [Reply to Comments]

ok2 cantik!