Sampul Duit Raya



dah habis masak dah. lega!

belog pula lah. hari ini saya rasa hari saya. murah rezeki hari ini. dapat maruku udang dari Pn. Noorpiah, dapat kurma gemuk from my bos, dapat cake sedap dan sampul raya from Kelab office. haih.

saya selalu ingat rezeki itu datang dengan duit sahaja. rupanya tidak. selain duit, semua di atas adalah rezeki. leka betul fikirkan duit. rupanya masih banyak rezeki lain.

wah..tetiba feeling ustazah. haha. *pakai tudung*

sebut sampul raya tu, sekarang ini kena beli pula. dulu-dulu kan dapat free je kan? tapi tak apa lah kan? bukan tiap-tiap bulan beli sampul pun. haha. tak nak beli bagi je duit. senang! selalu bersampul sebab bagi sikit kan? haha. tehehhe..tak lah. kan proper sikit kalau bersampul. tak kisahlah berapa isinya. seikhlas hati. tapi tulah..kalau bagi duit raya, RM 5 campur kos sampul dah jadi rm 5.20 sen? kan kan? haha.

setakat ini saya dapat kumpul banyak ini je. haha. sedih kan. T__T,

from InTrend and Singgahsana PJ


yang lain saya beli dari Kelab office. 5 beli.1 FREE Kelab office bagi. hehe. cantik kan? RM 2 ada 10pcs.



11 comments:

MRS. K said... [Reply to Comments]

la.. nape beli? kan klu kite soping kat jusco ke, tuka duit kat bank ke, kan dapat sampul

mamamarissa said... [Reply to Comments]

nak sampul yg ada Remy Ishak jer bleh...Fasha tak nak...hahaha!!!

Lin said... [Reply to Comments]

salam Shin..eh, boleh ke panggil Shin nie? hehe.. oke..oke..jz nk impom ue.. ai follow u nye blog tau.. aceli, ai dah lame intai-intai blog u, suka baca u nye bebel..hehe ups! msti u tnye2 spekah ini??.. .. aceli, ai slh 1 ur seniorita! chop! senior psis.. msti tak cham kan? kejam tauu ue..

oke..dijemput memfollow blog ai yee.. selamat hari raya!! :))

Hana Faza-same person said... [Reply to Comments]

cop 1 dengan isi ye..harap maklum..hehehe

farahfatihah said... [Reply to Comments]

wahhhh nak duit raya gak!!!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

MRS. K : belum shopping lagi..cane nak dpt yg FREE? *sobs*

mamamarissa : belah dua ye?

p.s: habis lah tangan remy ishak kudung. haha. dia pegang pinggang Fasa sendat.

Lin : Hi Lin...erh..kak lin ke lin je? boleh lah..shin...itulah..belog i membebel tak tentu hala. haha. serabut skit..senior PSIS 1st batch ke?

p.s: I will! selamat hari raya..!

Hana : cop! kita lagi muda dari Kak Hana. selalu orang tua dari kita bagi duit raya kat kita..haahahahha...;p

farahfatihah : kak farah nak duit raya!

jana cun! said... [Reply to Comments]

apalagi... nk aku tlg msk kn dwet ke?? ngeh2...

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Jana : suoh kau nanti ko nak upah. bulan pose ni cuba buat keje sukaRELA. ish!

Norhazlin Zakaria said... [Reply to Comments]

ekek.. panggil Lin pOn boleh.. takde la nampak ketuaan sgt klw u panggil 'kak'..

2nd batch.. takde la senior sgt kot.. aceli, kwn sekola Ninie Ahmad.. =))

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

lin : 2nd batch means dgn zub lah kan? serius kita mmg lemah daya ingatan. haha. lagipun masa kat poli takde sapa nak kawan ngn kita. sian kan? hehe. selamat hari raya lin...

Norhazlin Zakaria said... [Reply to Comments]

~ hehehe.. ha ah, sama dgn Zub.. [x pasti Zub yg mana coz ada 2org Zub..] ohoo.. xpe, itu perkara biasa sebab mereka cemburu dgn kecantikan dan kebijaksanaan anda di dalam kelas.. ;)