Senario Asam Garam


semalam nak tunggu my mom habis beraya weolls layan muvie. masa tu pula anak sedara, anak buah pula ada. nak tengok cerita berat-berat karang boring pula. sudahnya tengok Senario Asam Garam. haihs!


actually serik tahu tak tengok Senario film ini. bukan nak kutuk ok. sometimes tak gelak langsung. genre komedi tapi tak gelak. haha.

Senario Asam Garam cerita fasal seorang janda, Hawa yang mempunyai kedai makan. sikap tamak dan dengki 'Sam' (Zaibo) telah buat jahat kat kedai makan tu. dia bakar kedai makan Hawa then, Adam (Azlee) telah bantu. then Adam and Hawa bertunang. Zaibo jeles then, culik Hawa. so, macam-macam insiden berlaku yang 'melucukan' haha.

serius nak gelak pun tak gelak. maybe sebab dah pernah tengok iklan dia sebelum ditayangkan. so, kita dah tahu apa yang diaorang lakonkan.

3 bintang for Senario Asam Garam. muvie yang sama dengan Senario Asam Garam, 4 Madu. siapa tengok? best? I nak tengok Devil by M. Night Shyamalan.
oh! lupa. ini hanya pendapat saya. pendapat peribadi selepas saya menonton.




2 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

aku dah tgk gak senario n 4 madu..aku rase 4 madu lawak skit kot dr senario..

shinnaz said... [Reply to Comments]

hahahha...aku ajak haizi tgk 4 madu..dia cebik je. mmg takde can lah nak tgk..siap ajuk apek lagi..haha