Baju Raya Haji! Yay!


WOW! Wee! penatnya weekend ni. Dari Melaka ke Meru. Semata-mata nak makan rendang my mom. Tiba-tiba teringin. Ok. Tak pregnant lagi. I memang macam ni. Kalau orang tu kata nak makan A, I mesti mengidam. Tak tahu I mengidam kenapa. Haha.

Bila I TERbayang rendang, automatik I teringat rendang my mom. Apa tu? Keserasian antara ibu dan anak ke? Haha. Nextweek InsyaALLAH saya akan pergi holiday. Yay! So, I balik kampung awal. Nak tempah baju for raya haji. Last year I beli jubah for baju raya haji butt..owhh..(sigh) nampak worst lah! Gemok gila. So, I simpan je jubah tu sampai sekarang. Haha. Tapi kalau jubah tu colour hitam mesti lah tak nampak gems sangat kan? Mesti cari ni. Teringin tau nak pakai jubah sebab bila tengok orang pakai jubah hari Jumaat mesti macam best je. Lawa dan cantik!

kebaya for Raya Haji. nice!

Tapi nanti-nantilah. Haha.

Tak lupa I balik sebab nak jumpa anak-anak buah saya. Dua orang demok! Kaia and Isha. Maklong nak cubit korang! Gerammm!

bought for them.Hope they like it!

So, dont forget malam ni siapkan diri anda dengan tidur awal, gosok baju dan habiskan masa anda dengan orang yang tersayang! Yay! Esok kerja!



2 comments:

imanamani said... [Reply to Comments]

wow....lawa tu baju raya...

NURUL said... [Reply to Comments]

wow raya haji ada baju jugak ye? cantik