Geramnya!



Dalam this week, 2,3 orang bercerita kat saya pasal kejadian seorang wanita kena rompak, curi dan rogol. Damn! Ia berlaku di kawasan perumahan saya. Scary lah. Tapi geram tahu tak! What kind of person ha yang sanggup nak buat macam tu? Kau ni tak takut dosa ke ha?

Geram gila tahu tak. Kalau saya kuat dan kuat sangat saya nak je tembak, lepas tu ambil cangkul dan pisau. Cangkul muka dia sampai terkeluar-keluar isi dia. Lepas tu kerat-kerat anu dia then bagi anjing makan. Anjing pun tak nak tahu tak! Bodoh.

Emosi betul bila dengar orang bercerita. Tapi kesahihan itu tidak dapat di sahkan sebab saya dengar dari mulut orang. Tapi masakan pokok bergoyang kalau bukan angin yang tiup. Heh! betul ke? Haha. Lantak! Sumpah geram gila. Orang kata, lepas dia merompak dia rogol pula. Nak rompak-rompak je lah kan. Tak payah lah nak rogol ke, bunuh ke, kelar ke. Tak ada perikemanusiaan ke hah? Mana lah perasan kasih sayang sesama manusia?

Langkah-langkah berjaga-jaga kena kunci rumah walaupun kita ada di rumah. Orang jahat ni kan bukan kira ada orang ke tak. Nak buat jahat katakan. Kunci pintu. Kalau boleh mangga sekali. Jangan lupa tau.

So far, ini je cerita yang saya tahu. Update later ya!




6 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

semoga kita sentiasa dilindungi olehNya..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

ha ah! Amin...semoga kita dan semua perempuan-perempuan di dunia ni dilindungi olehNya.

p.s: geram ni sampai skg. asal orang dtg je mesti aku cite. hati-hati. haha.

Mrs. Hakim said... [Reply to Comments]

erk... tatau cerita punnnn..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Mrs. Hakim : actually kita pun tak tahu. ada orang cerita. takut juga lah kan. sebab dgr2 dia tu bini orang..nape lah manusia skg jahat2..

mamamarissa said... [Reply to Comments]

scarynya...take an extra care ok...muahsss

::c i k d e a n y:: said... [Reply to Comments]

kat area umah ko ke shin?