mak long nak bocorkan kolam Isha.



geram tahu tak. Dia orang ni mesti nak buat sesuatu ketika saya tiada. Tak aci lah. Sepatutnya nak share beli kolam untuk Isha a.k.a Si Rambut Gulung. Tapi Mak Ngah dah beli dulu. Tak aci lah Mak Ngah ni. Tapi tak apa lah. Selamat duit saya! Haha.

Tengok je lah aksi-aksi menggelabah Isha. Haihs! Geram betul lah. Dia mesti tak mahu turun dari kolam tu.


Tapi tak sabarnya Mak Long nak balik this week ada BBQ, ada kolam. Boleh mandi. Haha. Ok. Tak muat. Temankan Isha mandi. Hehe.

Best kan?





7 comments:

farahfatihah said... [Reply to Comments]

ehhh kamu xjoin sekali??

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

nak join jugak!! hehe.

mama_auni said... [Reply to Comments]

kamu masuk jek dalam kolam tu terus bocor..hahaha..lobos

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

mama_auni : weh! haruslah aku tak muat..aku kena pergi taman tema air..apa barang kolam kecik nie..hahahahah...

kelebihan dia satu je lah kolam ni..tak kena panas and tak sunburnt! hehehe

mama_auni said... [Reply to Comments]

bweks..tp ko jeles kan budak tu main dalam kolam air tuh..ehehe

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

taklah.setakat bdk rambut gulung tu..herm..tak heran. haha. blah lah isha. balik nak bocorkan. tak pun aku sorok terus. biar tak leh main. haha.

Anonymous said... [Reply to Comments]

nasib baik tak ada bola yang kena tiup tu (beach ball). kalau tak, mesti dibocorkan beach ball tu.