Nak cash out ke tak?



Pernah tak dalam tak ada duit kan tiba-tiba ada rezeki lain yang datang? Tak kisahlah apa-apa bentuk rezeki pun. Lagi best kalau rezeki tu duit. Haha. Teringat masa raya yang lepas jumpa duit masa pergi beraya. Hari yang sama juga, jumpa duit lagi masa beli barang kat Giant. Rezeki juga ke? Tapi this week memang minggu rezeki. haha. Alhamdulillah.

Semoga rezeki tersebut dirahmati oleh Nya. Amin.

Rezeki itu maksudnya dari segi duit, makanan dan kesihatan. Semua itu rezeki pada saya. Kali ini mungkin saya yang agak jakun. I know some of them ada yang dah dapat banyak gila duit dari Nuff. haha. Ada banyak dan ada yang Ok! Hehe.

Saya start ber belog'ing' 1 Jan 2009 and saya start join Nuff dalam 2010. Tak silap saya lah. Sebab masa tu teruja tengok belog orang lain ada iklan warna-warni. Nak buat tak reti lol~ Haha.

Alhamdulillah. Amount tak besar. RM 50 permulaan. Tapi saya suka lah. Haha. Nak buat apa ya? 1st time ever! Tapi tak cash out pun. Haha. Nanti lah.
Tak cukup lagi tu. -_-'




6 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

wah...dah cecah rm50..tahniah! aku je blm lg...malas update kekdahnye...

NURUL said... [Reply to Comments]

tahniah. nurul punya lum pun cash out sejak ada anak ni amount nuffnang naik tanpa di sangka2 tp nurul nak kumpul biarkan dulu

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : wahahah..tahniah bagai!

Nurul : ha ah Nurul. kumpul sampai banyak, banyak, banyak, banyak!!! hehe. boleh pegi shopping ngn raina!

Baby Tiger said... [Reply to Comments]

dari mula buat blog, dah buat nuffnang tapi asyik problem je tak leh load... geram tul! last2 kak nim remove.

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Baby Tiger : mmg! dulu pun kita buat..tak leh nak loading. pastu takde pun iklannyer. ni kita suoh haizi buat. haha.

Hana Faza-same person said... [Reply to Comments]

wah hebat dh banyak rm ye.. akak punya tak banyak sgt pon..hehehhe