Today is 20102010



Tak sempat breakfast. Buat ommelete and bread. Poyo. Roti. Haha. Sebut ommelete teringat my kucings, Omel! Ewww..Geli pula. Haha.

So busy pagi-pagi ini. Surat berlambak, minit tak buat lagi. Dah buat. Separuh. No idea. Haha.

"Shinnaz! tak ada orang kahwin kan hari ini?"
bos berdiri tepi pintu.

Hah? Orang kahwin? Erh..erk.. "Hari ini hari Rabu bos..."

"Yerlah..confirm ya tak ada orang kahwin?" confident je bos!

I re-check diary dia. CONFIRM! Memang tak ada. Alamak! Terlepas pandang ke? Siapa lah bangang kahwin hari rabu-rabu ni!!! Grr..

"Tak lah..Hari ni kan 20/10/2010 = 20102010. Hari tu 10.10.10 semua orang dok pakat nak kahwin, hari ni nombor cantik tak ada orang kahwin ke?"

Then, dia gelak.

Is that joking? Ok.Ok. Sory boss. Blur pagi-pagi.

Damn. Dia buat lawak tapi saya tak paham. Serius! saya mengalami kecederaan melampau. Haha.



5 comments:

mama_auni said... [Reply to Comments]

ko ne lumpy la...baru smlm citer pasal lumpy..hahaha

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

hahaha. macam tu ke eja lumpy? haha. weh! bos aku tu suka tau mengejut! haha. tiba-tiba..;p

Anonymous said... [Reply to Comments]

lawak gak pak aji tu kan. dia mmg suka gelak. dlm meeting pun kalo tgk org ngantuk mula la dia buat lawak... (-_-') - Ira

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

kadang-kadang lawak, kadang-kadang erm..erm..haha. dia mmg suka gelak kuat-kuat kan? Im happy tengok dia happy..boleh? hahahahhaha

Beautiful Disaster said... [Reply to Comments]

hehe. dulu ryn merasalah jugak birthday tarikh cantik. 20 september 2009. 20092009. tepat jatuh 1 syawal lak tu. haaaa. best gila time tu. hehehe.