Lunch

Hari ini memang hari makan-makan. Tak ada apa nak buat lah. Safa & Marwah dah tengok, kemas sikit-sikit dah juga. Haih. MAHA je belum..;p

Menu lunch hari ini :-

nomnomnom



5 comments:

Mrs. Hakim said... [Reply to Comments]

udang masak apa tu? besarnya udang.. beli mana??? teringin nak beli udang besar2 camtu tapi rumah ni ada orang tabley makan udang, alergik!!! :)

mama_auni said... [Reply to Comments]

mak aii..mewah nyer makanan orang sakit mata..hahahah...ko ne makan udang kang lagi gatal mata tuh..

s a l l y z a . s a i d said... [Reply to Comments]

bila nk g mkn umah yu ni shin???

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Mrs. hakim : Eee..! best tau makan seafood..rugi tau siapa tak makan!! Hehe..kak mel masak or beli tuk kak mel je lah..ke kak mel nak org temankan? :P

mama_auni : weh! sakit mata, mulut boleh makan lagi lah...hahaha..

Sally : jap I tengok diari! hahahaha :p

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

meriahnye... makan utk sorg ke tu?