Self Treatment! Yay!



Sudah masanya. Masa untuk memanjakan diri. Awwww...

Haha. Buat sendiri je. Haha. Tips ni saya dapat dari seseorang yang bekerja di saloon favorite saya! Masa saya masuk wad dulu kan. Memang tak terurus lah. Saya kan takut sakit. Nak mandi tu hati-hati takut tangan saya yang kena cucuk tu terkena air. Sudahnya tak basuh rambut. Haha.

Tu lepas keluar wad terus g saloon basuh rambut. Takut lah tangah kena air. Haha. Padahal tak ada apa pun. Doc pun cakap okey je kalau basah tangan tu. Tapi tulah. Haha. Ngada.

Yogurt kirim dari Roxy

Dia pesan. Kalau tak sempat pergi saloon and rajin sangat-sangat boleh ambil yogurt lumur kat kepala. InsyALLAH rambut sihat. So, saya try. Hasilnya. Tak dapat dipastikan. Haha. Tengah buat ni ha..! Haha.

Ninja night!




4 comments:

mamamarissa said... [Reply to Comments]

ooo...dah lama tak buat nie!! mmg best sgt rambut letak yogurt...nyum nyum nyum...hahaha!!!

malam nie, nak wat kat rambut bam2 & sendiri :P

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

kenapa nyumnyumnyum? kak jue hisap²rambut erk? hahahha..wahhh!!! tak sempat lah kat rambut bam bam mesti dia masuk mulut..party ibu dan anak!Hehe.

*Miss Geli^ said... [Reply to Comments]

bekas yogurt tu kalu dah abis yogurt, jgn buang, bole buat sanggul rambut tinggi tu..hhahahah

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Miss Geli : ahkak!! sampai hati suoh buat sanggul!! haha. kreatip lagi inovatip!