Aku Masih Dara



Hi. Morning. Happy Monday everyone. Well, Monday Blues always ON. Haha. Automatic. Haha. Best ke tak best ke automatic mesti blues, boring and hari apa tu? Sigh. Lagi pula semalam ada kenduri kahwin. Damn tired. Sigh. Itu pun cabut awal. Balik rumah terus tidur. Sampai 5.30am. OMG. Terus kemas-kemas bag, mandi balik Putrajaya. Sampai dalam 6.15am. Terus basuh baju. Kemas sikit-sikit.

So, sampai office lemau. Hangin juga sebab traffic jam. Ada kon banyak-banyak. Hangin. Hangin. ;'(

Sedikit nak share fasal Aku Masih Dara. Not bad. Jumaat lepas rehat lama sangat so nak layan movie. Me, Ieza and Roxy. 3 of us. Haha. Yang lain tak mahu ikut. Actually nak tengok Hantu Kak Limah Balik Rumah tapi dah fully booked. So, tengok Aku Masih Dara. Boleh lah. Simple movie. Lebih kurang cerita Syurga Cinta. 3.5 star for Aku Masih Dara. More detail stroy fasal Aku Masih Dara visit Ieza blog.

Happy Monday again!!! *lemau*





4 comments:

farahfatihah said... [Reply to Comments]

huhuhu g la tgk cite antu kak limah tu! best best best hehe

mama_auni said... [Reply to Comments]

huhu..ko dari meru ke..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

farahfatihah : compare this, Kak Limah lagi best!!!!!

mama_auni : haah. aku dari Meru. terlajak..hahaha

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

nak tgk hantu kak limah!