The Biggest Loser Asia 2



Siapa tengok? Sila LIKE. Haha. Tapi memang amaze gila. 3 bulan je boleh kurus? Me? 3 bulan stock pikir tiap-tiap hari nak makan apa. Makanya memang lah tak kurus. Tapi I tak lah obses gila nak kurus. Haha. Tapi serius. Dulu memang kurus gila. 50kg kot. Haha. Sekarang?? Biarlah rahsia. Pitam kalau bagitahu. Haha.

Tapi kalau aktiviti membakar lemak kan I suka jogging. Malangnya joging seorang diri adalah sangat takut. So, beli benda alah ini. Pergi gym dia suruh main benda ini je. Lompat-lompat. So far tak sempat nak lompat lagi sebab Si Rambut Gulung merasakan itu dia punya. Sedih. :(

FYI. Sila click sini untuk baca biodata SRG. So comel LOL~

I request colour purple lah. Tapi tak ada. Sedih.

Chop! I nak cakap. The Biggest Loser Asia 2 dimenangi oleh Raj. E..! Tak suka lah. I suka Genghis Khan lagi. Sebab dia tu macam lawak-lawak je. Haha. Ok.Ok. Suka lawak masuk raja lawak lah kan? Haha. Ini The Biggest Loser OK!

p.s: Suka tengok sebab ada Dave Nuku je. ;p



3 comments:

nUR_rOsALiNdA said... [Reply to Comments]

Caner nak pakai benda ni ek?

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

tu la aku ajak bersukan kau x mau..jom arr!

farahfatihah said... [Reply to Comments]

i suka nai!! sgt handsome kan! hahaha