Kerang Bakar, Pantai Remis, Jeram


We had some fun yesterday at Pantai Remis. Nice. Nak makan kerang bakar. Memang best! Baru-baru je tahu Pantai Remis tu best. Haha. Kalau tak sampai sudah tak pergi. Dah tahu asik nak pergi pula. -_-'

Sebelum balik Putrajaya singgah sana. Pekena Kerang and Sotong Bakar. Semata-mata nak makan kerang fresh! nomnomnom.

Serius! Pantai Remis ni best! Macam-macam ada. Tapi jangan lah nak mandi kotor gila! Ingat. Makan kerang je. Jangan mandi. ;p


mentarang. Siapa pernah makan?




6 comments:

Ayu Amir said... [Reply to Comments]

shinnaz, mentarang kt kg ayu banyak.kt sekincan. kitaorg wat masak tumis dgn cili je... ;)

Sharina said... [Reply to Comments]

shinnaz,

jgn bagi haizi mkn kerang selalu... nnt kena sakit batu karang tau...org lelaki senang kena..nnt jadi mcm cik lan :(

Mrs. Hakim said... [Reply to Comments]

mentarang? hewan apakah itu???

farahfatihah said... [Reply to Comments]

jap2..pantai remis ni kat ne shin?

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Ayu : kita tak pernah makan. kita macam tak boleh masuk tekak..maybe kalo tak nampak keadaan asal dia yg gerak2 tu kita leh makan..lagi afdhal orang lain msk..haha..

Sharina : yer cik ina :)
haizi mmg tak suka kerang. kita je makan byk! haha. cik lan ada batu karang ke? siannya. :'(

Mrs. Hakim : Kak Mel mmg suka coba kan? kak mel try lah mentarang. org kata sedap. dia macam siput kot. seafood :)

Farahfatihah : bukan pantai remis perak tau. ni dekat jeram,selangor je. nak pergi ke kuala selangor..:)

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

sedapnye kerang bakar..dah la puasa hari ni...