EH!

Korang pernah tak melanggan majalah untuk setahun? I mean terus hantar rumah je. Tak payah nak beli-beli kat kedai?

Malas lah kan. Nak tunggu hantar kat kedai dah berapa hb. Normally EH! ni dalam 27hb, 28hb tau. Lately lepas 2hb, 3hb baru dapat. Adeeh. Lama gila. Memang lah tak lama. Tapi tak sabar nak baca sebenarnya......Actually EH! ni dah lama kot. I start baca and beli masa form 3? Lama kan? I beli masa cover depan Mona "Awak nampak biru.." Kenal kan? Masa tu magazine paling mahal kot I beli. Hai! pun RM2. URTV, RM 3.50. Media Hiburan pun RM3.50 rasanya. Tapi tak boleh challenge lah. Addicted gila dengan boy band sanggup okey kumpul duit beli Smash Hits! Rm 19 ke RM20 satu majalah sebab ada poster. Haha. Gila lah!

Nak beli EH!! Lagi-lagi ada gambar Che Nin. Serius, sejak tengok Hantu Kak Limah Balik Rumah tu kan sweet lah Umi Nazeera ni! Hehe. Haizi pun suka. Dia tu kan memanjang je suka. Tak ada siapa yang tak suka. Bwek!

Hurm..beli untuk setahun ke beli tiap-tiap bulan?


*


*


*


*


*


*

*


*


*


*


*


Ini pun nak jadi isu ke? Haha.

*


*


*


*


*


Tanya je lah! Jangan lah marah ;p



0 comments: