Everywhere

I bukan peminat setia koleksi Tupperware. Sometime I rasa comel, I beli. Fav colour banyak lah kat situ. So, macam geram-geram. Baru-baru ni botol mini eco tu. OMG! Ada colour purple. Tapi bersyarat lah pulak. Nak colour purple kena beli 8 biji baru boleh dapat colour purple. Gigih nak juga sebab ada colour purple. Hehe.

Oleh yang demikian, banyak lah botol eco berderet-deret di rumah. Kejap kat office, kejap kat dalam bilik, kejap kat hall, keja kat meja makan, kejap kat dapur. Everywhere. So, macam berlebih-lebih pula. Ini pun ada 2 yang masih belum buka. Dalam kondisi yang baik lagi. Bukan nak jual. Tapi nak buat apa yer? Haih.

Okey. Itu aja. Happy weekend darls, XOXO ;)

This one is my fav! Ever!



4 comments:

h a i z i said... [Reply to Comments]

fav tue yg purple tupperware or yg pegang warna purple tue.. hhuauhuahahu

Anonymous said... [Reply to Comments]

kejadah bli byk2 weh.... ko minum air pn x...

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

both lah...tapi kalau eco ungu tu hilang..siap ah! hahahah

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

tu la bg kat kengkawan la dr x gune..haha..kalau bg aku,msti aku ingat ko bile minum,ekekeke...