Faster



Hi!! Selamat pagi kawan-kawan. :) Breakfast dah? Di pagi Jumaat ini marilah kita menonton gambar satay Ramai Seafood. Dah dua hari I makan satay. Asik teringin je. Haha.

Hari Jumaat ini haruslah ceria-ceria. Kejap lagi rehat panjang. Hehe. Ikutkan dah lama juga tak tengok wayang. Banyak dah missed. Season of witch, The Tourist.

Semalam tengok Faster.


Main actor, The Rock! Not bad lah cerita dia. Cerita fasal dia nak balas dendam atas kematian adik dia dan jangan disangka orang baik itu tidak jahat. Sometime orang macam tu lagi banyak agenda dia. Ada juga Billy Bob Thornton. Dia tu ke bekas suami Angelina Jolie? Tak sesuai! I lagi suka Brangelina.

Not bad lah cerita Faster tu. 3.5 star je. Malam kang nak tengok Khurafat pula. Nak tengok Samsul Ghau Ghau Yusof. Bestnya Samsul tu ada Hummer. Haruslah kan. Buat filem juta-juta takkan guna kereta biasa-biasa kan? Takpe yang penting hot. Ya Allah, murahkan lah rezeki kami semua seperti rezeki Samsul Yusof. Hehe. Boleh tak doa macam ni ;p Amin. Amin. Mana tahu kan? Rezeki orang mana kita tahu! Got to go. So many works! Sigh.




4 comments:

MRS. K said... [Reply to Comments]

shin belum tengok the tourist? ooemji!

mama_auni said... [Reply to Comments]

muka ko pon dah cam satay..hahaha

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Mrs. K : kak..siyes..tak tengok..best ke? org kata best gila!

mama_auni : kau kejam za..! haha. mana ada muka aku cam sate..orang kata muka aku macam kakak beng hock! haha.

farahfatihah said... [Reply to Comments]

sila tgk tourist!!!! jom layan terkejut2 dengan khurafat =)