Limau oh Limau


Dah musim dah...pergi Carrefour tengok belambak limau. I like limau mandarin ni. Manis. Ada juga yang masam. Masam boleh blah. Tapi tengok tadi tak boleh rasa pulak! Haih. Mana nak tahu manis ke masam ni. Takpe. Takpe. Harap-harap office nanti bagi limau. Tapi lama lah pulak.

Tak tahhan!!! Beli juga. Yang ini dia bagi rasa. Sedap. Manis. Gembira.


Musim ni bertambah lah batuk dan sakit tekak! Sigh. Sesiapa yang sakit tekak, rasa nak demam, batuk-batuk tu jaga kesihatan ya. ;)




2 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

banyaknye limau...campak skit kat tgkt 6 ni..haha

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

campak tak dapat lah kau makan...haha. nak kasi ke tak yer..;p