Sama tapi tak serupa ;p


Tengah queue beli Mc D Haizi show something. "Heh! Apsal gambar I kat situ? Gambar bila ni?"


I tengok sekali imbas je okey!

Dua kali tengok I tahu. Klon je tu. Haha. Yang belah kanan yer. Spesifik sikit. Baju hitam. Haha. Tu kan wife Mendiang Beng Hock! Ngade betul si gemok tu! Terkena saya. Tak apa-tak apa. Kasi lah artist ke. Apa ke. Ish! Tak apa-tak apa.

p.s: Kalau korang ada rupa siapa? Hehe!




10 comments:

MRS. K said... [Reply to Comments]

SEBIJIK AR SHIN!

Mrs. Hakim said... [Reply to Comments]

me? dotty kot.. hehehe, perasan!!!

btw, haah la, sama cam shinnaz!!!

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

ye la..same..ko ke tu? hahaha...

anak buah aku kate muka fasya sandha cam muke aku..wakakakaka...

mamamarissa said... [Reply to Comments]

eh! ye la, cam sama jer...hehehe!!!

ada org kata k.jue cam ziela jalil!!! tak bleh blah kan, nak yg lawa jer...hahaha!!!

farahfatihah said... [Reply to Comments]

a'ah lah!!!!!!!!!!! sama!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Mrs. K : kan? haha.

Mrs. Hakim : alololo comelnya!!! tapi kak mel lagi gebu kot..putiiihhh!!

ummiaqeef : i tak suka pasa sendat! huh! ;p

mamamarissa : hahahah..kak jue mmg iras ziela jalil!!!! hehe. harus lah kan nak yg lawa!! haha.


farahfatihah : heheheeh ;p

::c i k d e a n y:: said... [Reply to Comments]

ade orang ckp muke aku cam haiza..hahaha..pasan sudaa..aku lg lawa kot..=P

::c i k d e a n y:: said... [Reply to Comments]

ade orang ckp muke aku cam haiza..hahaha..pasan sudaa..aku lg lawa kot..=P

FARAH MILA said... [Reply to Comments]

Ada org kata muka i iras irma Hasmie dgn Ning Baizura! yanadeyyy!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

cikdeany : ha ah..baru aku confirm..kau mmg ada iras haiza lah..tang gigi tu..berlapis-lapis cam Haiza..sweet gitu!

Farah Mila : kita rasa kak farah more to Irma Hasmie lah! Woot! Woot!!! biar pun kena tinggal Nabil, go Irma! go Irma!