Urat biawak? Sakit kaki? Cramps?


Itu lah pasal. Lain kali kalau nak jogging or apa warm up dulu. Ni tak! lari terus. Padan muka. Haha. Tapi semalam jalan je banyak dari lari. Haha. Malam tadi okey. Pagi tadi nak mandi rasa kejang kat betis. Sakit gila. Orang kata kena ular-ular, urat biawak lah. Mana satu ya? Yang tahu...sakit gila! Nak jalan pun kena pegang wall. Hehe.

Ala. =.=,. Sakit. Apa ubat dia ni?

mee goreng Haizi!




6 comments:

.:Mrs. Engineer:. said... [Reply to Comments]

sedap nye mee grg haizi tu...uhu

Hana Faza-same person said... [Reply to Comments]

awal2 exercise memang cm tu shin..akak pon siap jalan dh mcm org tua mula2 tu..keh keh..

sng je..pas jog, dh siap2 mandi, trus sapu minyak panas urut2 sikit..

sehari dua, baik lah tu,insyaAllah

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

aku sekarangn ni non ado selera nk mkn la..ngape ek? Tuhan dh tarik selera aku kah?

MRS. K said... [Reply to Comments]

nampak cam mee mamak skit

efa said... [Reply to Comments]

ari ni menu bekal kita sama..yang penting dimasak oleh en. somi

armouris said... [Reply to Comments]

lagi info tentang sakit kaki di SIHAT SELALU - Punca Sakit Kaki