We had a great weekend!


Time for SRG with me. Hehe. Memang tiap-tiap minggu jumpa dia. Owh. Tak jumpa boleh rindu sangat-sangat. Macam mana lah kan orang yang ada anak tu. Lagi lah rindu kalau tak jumpa kan? -,-'

I suka jumpa sebab dia suka sangat berlakon. Owh. Tak dapat bayangkan dia berlakon macam mana tapi spontan je. Jeling-jeling mata. Tiba-tiba cakap sorang-sorang. Macam berbual. Hah! Entah-entah borak dengan tut..tut..tut..So scary! Haha.

So, I ambil SRG dari rumah dia nak makan ice cream. Lepas makan ice cream pergi taman. Auntie jogging, Isha main kat playground. Semua nak main. Macam esok tak boleh datang lagi. Haha. So, I jogging then, Mak Ngah jaga pula. Erh. Tak sakit kaki pula. Hehe. Seronok lah kat Setia Alam. Nak jogging lagi lah. Layan gambar je lah. Erh. Ada gambar tu nampak kurus pulak! ;P

Menangis aku tengok. Bob The Builder. Hei. Hei.


naik jambatan gantung tinggi 1 kaki pun nak takut!

Kenapa dia suka tunjuk lidah ya?
pics ni macam kurus sangat kan?
Haha.
Adah pun nak main juga! Grr..

Kan? mesti nak keluar gigi. If uncle ambil gambar mesti dia tunjuk lidah.
Takpun ketika dia malu. Mesti dia keluar lidah.





bought an ice cream. yay. more fun.

kau buat apa Kangah?



2 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

dan dan x sakit kaki. dah la ko.....

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

haha..sbb dah pernah buat 2,3 kali sebelum ni tu tak sakit sgtt...;p