Bad News II

Shian dia. Dah start menggelembung. Tapi dia tak kisah pulak. Asik main je. Cuma kalau orang tanya akan buat cerita sedih. Hehe. Okey sikit kot kan? Masih tak sempat nak tengok. Insyallah this week balik kejap! Get well soon Isha sayang!

Kangah cakap, doc bagi ubat sapu cuma tak boleh nak sapu sangat sebab dia hisap jari. Tangan yang melecur tu tangan yang dia hisap jari tu. Since dalam perut. So jadi habit dah! Kangah cakap agaknya dia rasa lain so, dia basuh jari yang dia nak hisap tu. Then dia hisap sampai tidur. Macam mana tu? Sanggup tau!




4 comments:

nUR_rOsALiNdA said... [Reply to Comments]

Kenapa tu ek?~

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

kena air panas. dia nak buat susu. hehe.

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

mak ai,bukan mcm tangan SRG..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : takut kan? dia dah lah gelap kan? lepas tu merah. cane tu?? tapi dia tak nages tau. pelik!