Bad News


Pity her. Itu lah perangai dia. Kalau nak buat. Nak buat jugak! Tak boleh kata tak! Kalau dengan ibu dia lagi lah mengada! Rasa nak lempang laju-laju je! Ibu pula melayan. Haha. Serius kalau ada mak dia, sombong gila macam kau sorang je ada mak kan? Ibu pula very-very the soft. Haha. Konon I lah mak tiri dia. Sebab ibu dia tak pernah marah dia pun. I je selalu marah-marah dia. Biar dia kuat sikit! Kalau tak lembut macam ibu juga. Alhamdulillah. Dia seorang yang tough! Haha.


Now, tengok! Parah dah ni. Nak buat susu sendiri. Last-last kena air panas. Kesian. Mesti pedih. Saya kalau kena air panas sikit pun dah menggelupur ni kan budak kan?

Hopefully Isha cepat sembuh. Nanti auntie beli games untuk Isha. XO



4 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

siannye SRG..

Mizz Ninie said... [Reply to Comments]

siannyer...mst sakit tuh..

Achik.eDee said... [Reply to Comments]

x bubuh ubat ke huhuhuhu.. sian dia..

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : tu lah kan...nak buat sendiriii...degil!

Mizz Ninie : sangat lah sakittt...

Achik eDee : dah bawa ke klinik. TQ :)