Jom minum petang!


Sedapnya kepok panas-panas lepas tu buat sirap sejuk! Haih!!! Ada ni ha kepok dari Ahkak Geli. Nipis and terasa ikang-ikang Tamban dia. Potongan kepok tu nampak cantik. Tak lah rasa tepung sesaja. Rasa ikan tu lagi power. I suka macam ini. Best. Haizi suka keropok ikan parang. Susah lah nak carik!

Tak ada sirap. Milo pun jadi lah!


I letak kat kerusi kejap lagi bos datang belek-belek beg plastik! "Awak jual ke?"

"Tak lah. Kawan jual"

"Banyak makan kepok?"


"Tn. Hj. nak ke?"

"Kalau jual nak beli.."

Ah! Sudah! Dah lah 1 Kak Mel punya. 1 I punya! Ish! Kena order lain.

#autopublish



3 comments:

*Miss Geli^ said... [Reply to Comments]

next stock yerrrr....

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

sedapnye..tp kalau ade keropok kat rumah, malas pulak nak goreng..kadang sampai dah x elok..haha

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Miss Geli : its okey kak :) nanti inform

ummiaqeef : same to me. tapi semalam entah apa aku rajin goreng. tapi tak sampai separuh pun sebab nanti lemau