Muffin Opah Strawberry & Jems

Last weekend kan I pergi Cameron Highlands. Bawa my mom jalan-jalan. Fav place, Cameron Highland. So now my fav place pun Cameron Highland. Tak puas lah! Nak lagi! Nak lagi! Gerak patutnya awal pagi disebabkan beberapa masalah gerak pukul berapa entah dan sampai 2petang! Lagi pula bawak SRG kena lah stop-stop-stop kan. Haha.

Disebabkan hari tu jr Haizi masa UiTM a.k.a
Najwa (btw, kita tak tahu nak panggil kakak or nama je. Sebab kita rasa kita macam sebaya. Hehe.) cakap ada satu scone sangat sedap di KHM, Kg. Sedia so, I terus pergi situ! Nak makan scone and plucking strawberry. OMG! Peacefull gila Kg. Sedia tu okey! Dengan cuaca sejuk-sejuk, angin. Perghh! Memang best gila.

Problem dia. We all salah kedai. Nak pergi KHM. Tapi I ingat KHM tu kat kedai Opah. So, dah habis makan baru orang tu cakap "KHM kat belakang ni ha..." Haha. Tak puas hati. Pergi lagi KHM. Lahoba sangat! Semua kedai nak pergi padahal sama. Hehe.
Sila layan gambar. Tak ada gambar saya sebab....macam orang baru bangun tidur lah! );

muffin ni sangat-sangat-sangat sedap.
panas-panas dia letak and nampak dia buat!


scone from KHM, RM12/2persons


Nak check in pukul 3. So sempat pergi ladang strawberry mengisi masa lapang. Sambil tu makan Straberry letak ice cream, letak whipped cream! Ish! Menggemukkan!

yummeh~



4 comments:

MRS. K said... [Reply to Comments]

last pegi 2009 kot!
kena pegi lagi ni.. scone tu ape?

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

nape x publish gambar ko pakai sweater purple tu? ekekeke..lame gak x g..nti nak join ko la..hahahaha

farahfatihah said... [Reply to Comments]

stoberi coklat!!!! sedap!!!!

yatt said... [Reply to Comments]

uishhh terliur tgk ice cream..