Telur Ayam



Kecoh kan fasal telur ayam tu? Yang pelik tu kan ada je benda nak tipu tau c*** ni! Memang kreatif malahan inovatif plus b****h!


Yang kena tipu? Hehe. Pengguna ;)


Tapi diaorang kata tak sampai Malaysia lagi. Apakah? Yang kat Penang tu apa? Confuse lah. Ni nak suruh berhati-hati ke apa ni? Macam saya memang tiap-tiap hari kot goreng telur. Erh. Tak. Seminggu ada lah 2,3 kali. Especially Haizi. Hehe. So, kena berhati-hati lepas ni. Takut pula makan yang tiruan. Camana? Budak-budak kan suka makan telur. Tu makan tiap-tiap hari? Wahh! Lepas ni nak beli kena check 1-1. Langkah berjaga-jaga. Korang macam mana? Ada ke telur yang betul-betul bagus? Gred A pun sekadar besar sahaja. Yang terjamin mutunya?


Apa perbezaan dia ya?


#Erh. Tapi sedapkan telur bistik! nomnomnom




2 comments:

Hana Faza-same person said... [Reply to Comments]

ha ni penjaga ayam telur dtg menjawab soklan..ekekeke..

sbnarnya selagi tiada bukti DNA yg sahkan itu telor palsu, kita janganlah percaya ..C** ni memang suka cipta fakta panas..

anyway, seronoknya bercuti kt srawak..:)

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

itu lah Kak Hana. Takut juga. Tak suka tau. Semua nak buat tiruan. Beli telur kat kak hana je boleh tak? ;p

Bestttt! ;)